Fantastiska saker händer modiga människor

Idag bloggar jag en tavla som en arbetskompis beställde av mig. Hon i sin tur målade en tavla till mig:-) En superfin tavla på vår katt som jag kommer att lägga upp på “Savannahs” egna sida här på min blogg.

Min arbetskompis  ville ha denna text och hon visste vilka färger och stil hon ville ha på tavlan. Detta är resultatet.

Today I’m blogging a canvas that I made for a friend at work. She in return painted a beautiful painting of our cat Savannah:-) I will put photos of this painting here on Savanna’s own page.

My colleague wanted this text “Fantastic things happen to brave people”. She had requested a canvas in turquoise and gold, old vintage style. This is the canvas I made for her.

Fantastiska saker 3

Fantastiska saker

Fantastiska saker 2

Fanastiska saker1

Tack Anna för inspirationen och för den underbart fina tavlan på Savannah!
Thanks Anna for the inspiration and for the beautiful paiting of Savannah!

This entry was posted in Mixed Media Canvas, Quotes/Sayings. Bookmark the permalink.

1 Response to Fantastiska saker händer modiga människor

  1. Anna says:

    Så lycklig tjej! Tittar på den varje dag och blir väldigt glad och rörd varje gång!
    Troligvis den finaste ‘presenten’ jag har fått!!! Good trade!

    Like

Leave a Reply

