Snygga papper = bästa heminredningen

Idag bloggar jag på K-Designs. Jag visar 2 supersnabba projekt. Tog ungefär 2 timmar att göra båda två. Allt man egentligen behöver är ju supersnygga papper från K-Designs och något att altra.

Jag börjar med min kaffeburk. Jag älskar mitt snabbkaffe och hade en sån tråkig burk som stod bredvid min egengjorda Te-låda. Såg helt fel ut, så jag altrade burken med snyggt papper, en bit spets, svart färg och så Inca Gold (Graphite). La även dit lite Chunky Empossing pulver på locket samt ett beslag. Nu ser de fina ut ihop:-)

 

Coffee 3

Sen var det dags för en boklåda jag haft i vardagsrummet ett par år. Den hade blivit så sliten så det var dags att renovera den. Denna målades först med brun akrylfärg, ett superläckert papper från K-Designs och så lite Inca Gold (Coppar)… så var även den klar.

Book Box 3

Book Box 1

This entry was posted in Altered, K-designs. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

