Mixed Media Canvas – Kisses

Today it’s time to blog on K-Designs again. Getting closer to Valentine’s Day – what is more suitable than a canvas of me and my hubby kissing:-)

Idag bloggar jag på K-Designs igen. Nu när vi närmar oss Alla hjärtans dag är det väl passande att blogga med en tavla föreställande mig och min man kyssandes:-)

Det är första gången jag gör en tavla med så mycket svart men eftersom jag utgick från det häftiga pappret Ground Zero – On Fire, var svart det självklara valet.

Kisses 2

Kisses 3

Kisses 4

Kisses

This entry was posted in K-designs, Mixed Media Canvas. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

